יום חמישי, 22 במאי 2014

סינר הנקה

יחד עם הארנק נגנב גם סינר ההנקה שלי. תפרתי אותו בשעת חסד אחת כחודש אחרי הלידה כשאלון ישן במפתיע שעתיים רצופות. הוא היה עשוי מהבד המקסים הזה:

היה לו גם שקיק תואם וקשת והוא שימש אותי נאמנה במשך חצי שנה עד לפני כחודש אז, כאמור, נגנב התיק בתוכו הוא שכן והיום הוא ודאי משמש אם מניקה אחרת אי שם.

אלון אמנם כבר בן שמונה חודשים וחצי אבל עדיין יונק ולעיתים מתעורר הצורך בסינר הנקה, בעיקר בעת ביקורים משפחתיים ולאחר חוג שחיה. 

רציתי להכין סינר חדש מאותו בד אך גיליתי שהחתיכה שברשותי מעט קטנה מדי. התחרטתי בדיעבד שבזבזתי חתיכה ממנו לצורך הכנת השקיק התואם ופניתי לחפש בד חלופי.

הפור נפל על בד משנות השבעים ששימש בעברו ככיסוי לתנור אפיה בגן בו עבדתי ואני החרמתי לצרכי (תנור לא באמת צריך כיסוי...). כבר הייתה לו מכפלת משני צדדים כך שהעבודה לקחה לי שעה ברוטו, כולל בחירת הבד, חיפוש המידות המדויקות באינטרנט וסידור שולחן האוכל לאחר העבודה.


זו לא גזרה מקורית שלי אלא לקוחה מכאן:

שינויים שעשיתי- 
1. השתמשתי באבזם מלבני ולא בטבעות D פשוט כי לא היו לי כאלה בבית. עושה את אותה עבודה.
2. במקום עצם של מחוך (boning) שאין להשיג מחוץ לנחלת בנימין השתמשתי גם בסינר המקורי וגם בחדש ברצועת "מפל" (החומר הזה שנראה כמו בריסטול אבל הוא בעצם פלסטיק) ברוחב 2 ס"מ. השתמשתי בשתיים זו על גבי זו ליתר חיזוק. עושה את אותה עבודה, אם כי אסור לקפל את זה אלא רק לגלגל כדי לשמור על הצורה שלו.

והנה הוא בשקיק שלו:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה